Kruhový trénink

Co je kruhový trénink - obecně:

Klasický kruhový trénink spočívá hlavně v soupeření, se cvičenci nebo sám se sebou. Například: 6-10 nelogicky sestavených stanovišť, na každém z nich stráví cvičenec 45 vteřin, přičemž hlavním cílem je vystřídat všechna určená stanoviště co nejrychleji. Při takto intenzivních a náročných metodách bez odpočinku nedochází k odbourávání tuku, ale často spíše k odbourávání svalové hmoty a následnému poklesu síly. Je tedy nutné dávkovat tento typ tréninku rozumně a myslet při tom na to, jaký cíl sledujeme.

Kruhový trénink u nás:

Kondiční intervalové cvičení, které spočívá v posilování jednotlivých svalových partií na různých stanovištích, trvá 45minut. Je vhodný pro zvyšování kondice nebo jako doplněk hubnoucího programu. Sestaven je tak, abyste procvičili a protáhli celé tělo, na každém stanovišti strávíte cca 1,5 - 2,5 minuty.

Maximálně se snažíme eliminovat možnost špatného provedení cviků, vybíráme tedy technicky jednodušší, nicméně intenzivní cviky, které odbourávají TUK a zbytečně nepřetěžují Vaše tělo. Díky omezené kapacitě máme lepší přehled a můžeme se během lekce věnovat každému cvičenci.

 

Při tréninku používáme pomůcky:

- FLOWIN

- BOSU

- WHEEL

- MULTITRAINER závěsný systém

- KETTLBELLS činky 3kg (také klasické jednoručky 1kg)

- OVERBALLY

- ŠVIHADLA

Komu je určen:

Je vhodný pro mírně pokročilé a pokročilé cvičence, kteří již mají určitou "sportovní zkušenost" a NENÍ vhodný pro úplné začátečníky, lidi se zdravotním omezením a těhotné ženy.